یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

توضيح اجمالي كالادو از مبلمان چوبي منزل

۳۵ بازديد

توضيح اجمالي از مبلمان چوبي منزل

 

 

 

 ترفند نگهداري از مبل چرمي

 

مبلمان چرمي به دليل ظاهر لوكس و زيبايي كه به فضا مي‌بخشند، يكي از پرطرفدارترين انواع مبلمان به شمار مي‌روند. نگهداري از مبل چرمي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است چراكه موجب مي‌شود تا در طي گذشت زمان و در اثر استفاده مكرر، همچنان تا حد فراواني ظاهر زيباي اوليه خود را حفظ نمايد.

 

 

 

 

 

ست مبل با فرش

ست مبل با فرش يكي از اصلي ترين تكنيك هاي است كه در زمان ديزاين داخلي منزل بايد به آن توجه شود. زماني كه فضاي منزل خود را با رنگ هاي شاد ديزاين مي كنيد بر فرض از پرده سفيد، كاغذ ديواري طلايي و فرش كرمي استفاده مي كنيد نياز به اين است كه از يك مبل با رنگ تيره تر استفاده شود تا تصوير سازي بهتري در فرايند چيدمان داخلي منزل شما فراهم شود

 

 

شستشوي مبلمان در منزل


شستشوي مبلمان در منزل يكي از دغدغه هاي است كه افراد با نزديك شدن به عيد نوروز با آن روبرو مي شوند. اين مشكل تنها مشكل خانم هاي خانه دار نيست زيرا كاركنان بخش هاي خدماتي، كاركنان هتل ها و مسافرخانه هاي بزرگ و يا حتي آقاياني كه به تنهايي زندگي مي كنند با اين سؤال روبرو هستند. چگونه شستشوي مبل و نظافت آن را در منزل با كمترين هزينه به انجام برسانيم. براي اين كار بايد ابتدا جنس مبل خود را بشناسيد و بدانيد مبل شما از پارچه اي بهره گرفته است. مبلمان شما چرمي است يا پارچه اي، زيرا نحوه نظافت و شستشوي هر كدام از اين ها متفاوت است. اكثر مبل ها با واژه هاي لاتين به اختصار نوع شستشو مواد شيمايي كه به جهت نظافت بايد مد نظر قرار داده شود را در ليستي بر روي مبل به صورت مخفي نصب مي كنند. شما با شناخت اين كلمات اختصاري مي توانيد نظافت بهتري را براي طول عمر بيشتر مبلمان خود دنبال كنيد. در مقاله پيش رو سعي داريم از صفر تا صد نظافت و شستشو مبل ها را براي شما آموزش دهيم. با كالادو همراه باشيد تا ديگر نظافت مبل ها براي شما و خانواده تان يك دغدغه نباشد.

 

 

 

 

ميز جلو مبلي و ميز عسلي

 

جلومبلي به همراه ميز عسلي دو محصول جداي ناپذير از سرويس مبل به شمار مي آيند. بدون ترديد مبلمان بدون اين دو محصول كاربردي هيچ ارزش و تعريف منحصر به فردي نخواهند داشت. تصور كنيد زماني كه ميز عسلي و جلومبلي در دكوراسيون يك سرويس مبل وجود نداشته باشد چگونه مي توان امورات ساده اي همچون پذيرايي را رفع رجوع كرد. بر فرض يك ليوان چاي، روزنامه، عينك و ساير وسايل روزمره را با حذف اين دو محصول از سرويس مبل در كجا بايد قرار دهيم. حال به آگاهي كافي به جهت كه مهم بودن اين دو پارامتر براي دكوراسيون داخلي پي برديد نياز است با شكل هندسي و ابعاد آن نيز آشنا شويد. در مقاله كالادو پيش رو سعي بر آن داريم تا شما را با كاربردهاي ميز عسلي و جلومبلي، انواع آن و ايده پردازي هاي در زمينه دكوراسيون سرويس مبلمان آشنا كنيم. با كالادو همراه باشيد تا اين كالاي كاربردي را متفاوت تر از گذشته در چيدمان منزل مورد استفاده قرار دهيد.

 

 

 

 

 

 

ميز كنسول و نقش آن در دكوراسيون داخلي

 

كنسول يك ميز دكوري شيك و لوكس است كه كاربردهاي بسياري دارد. شما مي توانيد با استفاده از كنسول هاي جديدي كه در بازار يافت مي شوند علاوه بر زيبا سازي به چيدمان بهتر نيز دست پيدا كنيد. همچنين شما مي توانيد از اين ميز زيبا و جادار براي هر بخشي از منزل كه تمايل داريد استفاده كنيد. اندازه و ابعاد ميز كنسول به سليقه و نياز شما بستگي دارد. شما مي توانيد از ميز كنسول به تنهايي يا از آينه همراه آن نيز بهره بگيريد. در مقاله پيش رو روش هاي ديزاين با كنسول، انواع آن و نوع چيدمان داخل كنسول در فضاهاي متفاوت را ارائه مي دهيم. بدون شك هر خانه بزرگ و كوچكي با استفاده از يك كنسول شيك كار ديزاين داخلي را بهتر از قبل دنبال مي كند. با كالادو همراه باشيد تا متفاوت ترين ايده پردازي با ميزهاي كنسولي را از آن خود كنيد.

 

 

 

 

 

 

تخت خواب دو نفره

 

تخت خواب هاي دو نفره اولين گزينه انتخابي براي دكوراسيون كردن اتاق خواب به شمار مي آيند. شما مي توانيد با استفاده از يك سرويس خواب لوكس و شيك به سادگي به ديزاين اتاق خواب خود بپردازيد؛ اما اين مهم را نبايد فراموش كنيد كه تخت خواب هاي دو نفره و لوازم جانبي همراه آن را بايد متناسب با اندازه اتاق خواب خود تهيه و مورد استفاده قرار دهيد. به عنوان مثال تخت خواب هاي كه تاج هاي منبت كاري شده دارند يا به صورت لمسه دوزي شده با اندازه بزرگ طراحي و آماده مي شوند انتخاب خوبي براي اتاق خواب هاي كوچك نيستند. براي اين گونه از اتاق خواب ها به شما توصيه مي كنيم از تخت خواب هاي چوبي با پشتي هاي كوتاه و لوازم جانبي همراه با سايز متناسب تر بهره بگيريد. اين امر سبب مي شود چيدمان شما زيبا تر به چشم آيد و در طي گذر زمان به هم ريختگي در فضا مشاهده نشود.

 

 

 

#مبل#ميز#تخت_خواب#صندلي#كالادو

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

http://mag.kalado.ir

 

 

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانت_فروشي_كالادو

#كالادو

#كالاي_دست_دو

#كالاي_دست_دوم

#درحد_نو

#درحدنو

#امانت_فروشي-كالادو#مبلمان_مدرن #مبلمان_منزل #مبل_راحتي #مبلمان_ايتاليايي #مبلمان_ايتاليايي #مبل #مبلمان_خاص #مبل_اسپرت #مبل_ترك #مبل_ال #مبل_چستر #مبلمان_فضاي_باز #ميز_صندلي_ناهارخوري

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.