یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

اطلاعاتي از كالادو براي خانه و آشپزخانه

۴۳ بازديد

قبل از خريد لوازم برقي دست دوم براي آشپزخانه اين نكات را بخوانيد

 


در دنياي امروز با توجه به اوضاع اقتصادي خريد لوازم برقي دست دوم براي آشپزخانه، يكي از راهكارهايي است كه با به كارگيري آن مي‌توان با يك تير دو نشان زد. درواقع با خريد لوازم برقي دست دوم هم در هزينه‌ها صرفه‌جويي كرده‌ايم و هم توانسته‌ايم آشپزخانه را با وسايلي كه به آن‌ها نياز داريم، تجهيز كنيم.
اما اين مسئله به اين معنا نيست كه هر وسيله دست دومي كه در فروشگاه‌هاي فروش لوازم برقي دسته دوم وجود دارد، براي خريد مناسب است. قطعا براي خريد آن‌ها بايد هزينه‌اي را پرداخت كنيم. هرچند اين هزينه خيلي كم‌تر از خريد لوازم برقي نو باشد.

بنابراين بهتر است پيش از خريد لوازم برقي دست دوم براي آشپزخانه نكات مهمي را درنظر بگيريم كه قطعا توجه به آن‌ها، خريد خوب و مطمئني را درپي خواهد داشت. در ادامه شما را با برخي از اين نكات مهم آشنا مي‌كنيم.

 

 

 

 

 

 

 

 

نكات مهم در خريد مايكروفر دست دوم


مايكروفر، يكي از كاربردي‌ترين لوازم برقي است كه در آشپزخانه از آن استفاده مي‌شود. اگر قصد داريد مايكروفر دست دوم بخريد، حتما به دقت ظاهر آن را بررسي كنيد. مطمئن باشيد كه روي بدنه مايكروفر خوردگي، زنگ‌زدگي، فرورفتگي و … وجود نداشته باشد.
درِ مايكروفر را امتحان كنيد كه به راحتي باز و بسته شود؛ چرا كه در غير اينصورت هنگام گرم كردن غذا به خوبي كار نمي‌كند.
بهتر است مايكروفرهايي كه بخش داخلي آن‌ها از جنس سراميك يا استيل است خريداري كنيد چون هنگام تميز كردن اين قسمت با مشكل روبه‌رو نخواهيد شد؛ ضمن اينكه اين نوع مايكروفرها به دليل ضد زنگ و ضد خش بودن، مدت زمان زيادي كار مي‌كند.
اكثر خانواده‌ها مايكروفر را براي سرعت بخشيدن به تهيه غذا يا گرم‌ كردن آن انتخاب و خريداري مي‌كنند. اگر كارمند هستيد يا زمان زيادي براي تهيه و گرم‌ كردن غذا نداريد، توصيه مي‌كنيم مايكروفرهاي سولاردام را انتخاب كنيد. مايكروفرهاي سولاردارم علاوه بر پخت زودهنگام غذا، از ويژگي مهمي همچون حفظ مواد ارزشمند غذايي در طول طبخ برخوردار است.

 

 

نكات مهم در خريد گاز دست دوم


قطعا اجاق گاز، از مهم‌ترين وسايل آشپزخانه است كه هر خانه‌اي به آن احتياج دارد. بيشتر فعاليت خانم‌ها نيز هنگام حضور در آشپزخانه هنگام استفاده از اجاق گاز است. بنابراين اگر قصد خريد اين وسيله مهم و كاربردي را داريد، توصيه مي‌كنيم بيش از گذشته به سالم بودن آن توجه كنيد.
ابتدا ميزان كاربردي بودن گاز را بسنجيد. مثلا جمعيت خانواده‌ در خريد يك گاز مناسب، اهميت ويژه‌اي دارد. همچنين امكاناتي كه دوست داريد گاز شما داشته باشد نيز مهم خواهد بود.
درواقع اگر جمعيت خانواده شما زياد است، بهتر است گازهاي با شعله بيشتر، گاز مجهز به فر و جوجه‌گردان خريداري كنيد. اگر جمعيت خانواده كم است، نيازي نيست هزينه بالايي براي خريد گازهاي با شعله زياد صرف كنيد.
پس از آنكه مدل گازي كه مي‌خواهيد را انتخاب كرديد، به سالم بودن آن دقت كنيد. ابتدا لوله پشت آن را بررسي كنيد كه خراب نباشد. همچنين مطمئين شويد كه سيم برقي فندك و جوجه‌گردان گاز سالم بوده و اتصالي نداشته باشد.
پس از اينكه مطمئن شديد گاز از لحاظ فني سالم است، اولويت‌تان را گازهايي كه استيل است قرار دهيد. اين گازها از گازهاي شيشه‌اي مقاوم‌تر بوده و تميز كردن آن نيز بسيار راحت‌تر خواهد بود.
البته اجاق گازهاي سراميكي نيز مي‌تواند در گزينه‌هاي خريد قرار گيرد ولي به دليل آن‌كه مقاوت بالايي دارد، بايد هزينه بيشتري را براي خريد آن بپردازيد.

 

 

نكات مهم در خريد يخچال فريزر دست دوم


پيش از خريد هر يخچال و فريزي، بهترين كار اين است كه مساحت آشپزخانه را درنظر بگيريد. سپس محل قرارگيري يخچال‌فريزر را نيز تعيين كنيد و مطمئن شويد مي‌دانيد چه يخچال‌فريزري را تهيه كنيد تا مناسب با فضاي آشپزخانه است.
اگر آشپزخانه شما كوچك است و شيرهاي مربوط به وصل يخچال‌فريزرهاي سايدباي‌سايد را ندارد، هرگز اين نوع يخچال‌ها را خريداري نكنيد.
برچسب انرژي كه روي يخچال‌فريزر قرار دارد را مشاهده كنيد و مصرف انرژي يخچال را بررسي كنيد.
حتما در يخچال و قسمت‌هاي لاستيكي آن را بررسي كنيد تا سالم باشد چرا كه تاثير زيادي در پيشگيري از هدر رفتن انرژي دارد. همچنين حتما در يخچال را باز و بسته كنيد و مطمئن شويد كه به خوبي باز و بسته مي‌شود.
موتور دستگاه را نيز بررسي كنيد و مطمئن شويد كه تعمير نشده باشد. همچنين يخچال‌فريزري را خريداري كنيد كه موتور آن قبلا عوض نشده باشد.
قسمت‌هاي داخلي يخچال نيز مهم است. قفسه‌ها، لامپ، كشوها و ساير بخش‌هاي داخلي را به خوبي بررسي كنيد تا سالم باشد و شكستي، ترك‌خوردگي، فرورفتگي و … در آن‌ها وجود نداشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نكات مهم در خريد ماشين لباس‌ شويي دست دوم

پيش از خريد ماشين لباس شويي دست دوم، باز هم جمعيت افراد خانواده مهم است. اگر جمعيت خانواده زياد است بهتر است ماشين لباس‌شويي خريداري كنيد كه بتواند حجم زيادي از لباس‌ها را بشورد. البته اين مسئله زماني كه قصد داريد علاوه بر شستشوي لباس‌ها، پرده و پتو نيز در لباس‌شويي بريزيد، صادق خواهد بود.
مصرف انرژي ماشين لباس‌شويي نيز بسيار مهم است. آن را بررسي كنيد و مطمئن شويد كه ماشين لباس‌شويي كه خريداري مي‌كنيد، مصرف انرژي پاييني دارد.

نكات مهم در خريد ماشين ظرف شويي دست دوم

ماشين ظرف‌شويي، وسيله‌اي است كه طرفداران بسياري دارد؛ امروزه اين وسيله توانسته‌ است جاي خود را در بسياري از آشپزخانه‌هاي سراسر جهان تثبيت كند.
قطعا مهم‌ترين دلايل استقبال مردم از ماشين ظرف‌شويي، شست و شوي ظروف مخصوصا پس از يك ميهماني بزرگ خانواداگي يا دوستانه است. همچنين مصرف پايين آب و برق‌ هنگام شست‌و‌شو، يكي ديگر از دلايل محبوبيت اين وسيله برقي است.
اگر قصد داريد ماشين ظرف‌شويي دست دوم تهيه كنيد، حتما توجه كنيد كه چه تعداد از ظروف را مي‌توان با كمك اين وسيله شست. داخل ماشين ظرف‌شويي را به خوبي نگاه كنيد و مطمئن شويد كه قسمت‌هاي داخلي مانند مكان قرارگيري بشقاب‌ها، ليوان‌ها، قاش و چنگال و … سالم باشد.
جنس داخل ظرف‌شويي بهتر است استيل نباشد چون به مرور زمان دچار زنگ‌زدگي مي‌شود. در ماشين ظرف‌شويي را بررسي كنيد تا به خوبي باز و بسته شود. فيلتر اين وسيله را چك كنيد تا سالم باشد و به كارت گارانتي دستگاه نيز دقت كنيد و زمان اعتبار آن را بررسي كنيد.
به طور كلي، مي‌توان براي صرفه‌جويي در هزينه‌هاي زندگي، لوازم برقي دست دوم براي آشپزخانه كه درواقع از آن به قلب تپنده هر خانه‌اي ياد مي‌شود، تهيه كرد.

 

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

http://mag.kalado.ir

 

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانت_فروشي_كالادو

#كالادو

#كالاي_دست_دو

#كالاي_دست_دوم

#درحد_نو

#درحدنو

#امانت_فروشي-كالادو#مبلمان_مدرن #مبلمان_منزل #مبل_راحتي #مبلمان_ايتاليايي #مبلمان_ايتاليايي #مبل #مبلمان_خاص #مبل_اسپرت #مبل_ترك #مبل_ال #مبل_چستر #مبلمان_فضاي_باز #ميز_صندلي_ناهارخوري

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.