یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نقش تصوير ذهني در ديزاين داخلي

۳۷ بازديد

در طراحي دكوراسيون داخلي تصوير ذهني داشته باشيد

 

 

 

داشتن تصوير ذهني از دكوراسيوني كه مي‌خواهيد به آن برسيد، يكي ديگر از مهم‌ترين نكات طراحي دكوراسيون داخلي است كه بايد در نظر داشته باشيد. عقب بايستيد و يك تصوير از دكوراسيون مورد تاييد خود در ذهن تجسم كنيد. براي اين كار مي‌توانيد از تصاويري كه در نشريات مختلف، روزنامه‌ها، وبسايت‌ها، مجلات مبلمان و… وجود دارند نيز كمك بگيريد. در اين صورت مي‌توانيد يك تصور ذهني از آنچه مي‌خواهيد را به طراحان دكوراسيون داده و سپس آن را ويرايش كنيد. تنها در اين صورت است كه مي‌توانيد به ديگران و خود بگوييد كه واقعا چه مي‌خواهيد.

با بهره‌گيري از موارد ذكر شده مي توانيد تا حد زيادي تصوير ذهني خود را براي دكوراسيون و چيدمان مناسب آن به دست بياوريد. همواره در تلاش باشيد تا بهترين تصوير را بسازيد و با مشورت ديگران آن را بهبود ببخشيد.

 

 

 

 

 

 

يك وسيله خاص و گران قيمت كلاسيك تهيه كنيد

 

داشتن يك وسيله كلاسيك در منزل نيز مي‌تواند به عنوان يكي از نكات طراحي دكوراسيون داخلي باشد. استفاده از يك اثر هنري كلاسيك در دكوراسيون منزل شما مي‌تواند پيامي روشن را به مخاطب بدهد: اين كه پيوند شما با گذشته برقرار است. تاريخ مي‌تواند درس‌هاي بي‌نظيري را براي ما داشته باشد و در طراحي دكوراسيون نيز مي‌توان از آن استفاده نمود. تفاوتي ندارد كه شما يك دانشجو هستيد و اتاق كوچك خود را تزئين مي‌كنيد يا در حال آماده سازي منزل رويايي خود هستيد؛ استفاده از يك مبل كلاسيك و قديمي و حتي گران قيمت مي‌تواند حس بي‌نظيري در دوستان شما ايجاد كند. ويژگي مهم اين لوازم اين است كه در تمامي عصرهاي گذشته و حال وجود دارند و هرگز كهنه نمي‌شوند.

 

شخصيت خود را بروز دهيد

 

براي كمك به طراحي يك تم در منزل مي‌توانيد از شخصيت و يا حرفه خود استفاده كنيد. با اين كار مي‌توانيد به همه علايق و اهداف خود را نشان دهيد و فضاي گفتمان را به آن سمت سوق دهيد. اگر شما عاشق رنگ‌ها هستيد مي‌توانيد با استفاده از طراحي‌هاي رنگي خاص روي پرده و مبلمان يا حتي كاغذ ديواري، اين علاقه را نشان دهيد. يا اگر عاشق سفر كردن هستيد مي‌توانيد با تابلوهايي از مناطق توريستي سراسر دنيا اين حس را به ديگران منتقل كنيد. تمامي اين انتخاب‌ها به ميزان خلاقيت شما ارتباط دارد. براي اين كار از هيچ تلاشي دريغ نكنيد.

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

http://mag.kalado.ir

 

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانت_فروشي_كالادو

#كالادو

#كالاي_دست_دو

#كالاي_دست_دوم

#درحد_نو

#درحدنو

#امانت_فروشي-كالادو#مبلمان_مدرن #مبلمان_منزل #مبل_راحتي #مبلمان_ايتاليايي #مبلمان_ايتاليايي #مبل #مبلمان_خاص #مبل_اسپرت #مبل_ترك #مبل_ال #مبل_چستر #مبلمان_فضاي_باز #ميز_صندلي_ناهارخوري
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.