شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

درباره كالادو

۳۸ بازديد

درباره كالادو

شركت پيام رسانان نوساز كالا (سهامي خاص) به شماره ثبت ۵۵۱۶۴۶ در تاريخ 1398/09/25 با نام تجاري كالادو به ثبت رسيده است.                                            

كالادو يك خدمت است كه هدف آن مديريت فروش كالاي دست دوم فروشندگان و ارائه آن به خريداران از كانالهاي گوناگون فروش از جمله فضاي مجازي و نمايشگاه حضوري است.

  • بنيانگذاران و مديران جمعه بازار و نيازمنديهاي روزنامه همشهري ، با سابقه اي بيش از دو دهه جهت ايجاد كسب و كاري جديد و به روز، در پي احياي رسانه ي سنتي خريد و فروش كالا و اثاثه دست دوم ، اما در ساختاري نوآورانه هستند.
  • در اين بازار جديد از تكنولوژيهاي روز فضاي مجازي به همراه نمايشگاههاي حضوري در فضايي روزآمد استفاده خواهد شد.
  • ايجاد بستري نوين و مبتكرانه به منظور داد و ستد مطمئن كالاها، مديريت زمان مشتريان، حفظ حريم شخصي فروشندگان، ارائه خدمات مشاوره اي و قيمت گذاري منصفانه در فضاي مجازي به منظور ايجاد امنيت، آرامش ،و رفاه مشتريان به عهده ماست .
  • در اين بستر مطمئن داد و ستد، هدف ما مديريت فروش كالاهاي دست دوم فروشندگان در تمامي مراحل فرآيند فروش است.
  • اطلاع رساني شفاف، دقيق و سريع از تمامي مراحل انجام خدمات جهت اعتماد سازي و ايجاد رابطه مستمربين مشتريان و سازمان از اهداف بنيادين ماست. در اين صورت فروشندگان مي توانند فرآيند فروش را در نقاط اطمينان شخصا پيگيري نمايند.
  • راهنمايان كارآزموده ما با استفاده از فضاي ارتباطي مجازي و تلفني شما را در دريافت اين خدمات ياري نموده و در صورت تمايل، كالاي شما  توسط تيم حمل و نقل ما به محل نمايشگاه انتقال داده خواهد شد.
  • اثاثيه فروشندگان بطور اماني و به امانت نزد ماست. در صورت وجود امكان مالي، كالاهاي دست دوم نيازمند فروش فوري، خريداري و مراحل فروش را طي خواهند نمود.
  • ما كالاي مشتريان را در زمان مشخص شده، و با بكارگيري شيوه هاي گوناگون اطلاع رساني به فروش خواهيم رساند.
  • و در نهايت در صورتي كه مشتريان علاقمند به اهداي كالا به  امور خير باشند، ما از جانب آنها به شيوه مناسبي، درآمد حاصل از فروش كالاها را در اختيار مراكز خيريه قرار خواهيم داد.

كالادو يك خدمت است كه هدف آن مديريت فروش كالاي دست دوم فروشندگان و ارائه آن به خريداران از كانالهاي گوناگون فروش از جمله فضاي مجازي و نمايشگاه حضوري است.

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانتفروشيكالادو

#كالادو

#كالايدستدو

#كالايدستدوم

#درحدنو

#درحدنو

#امانتفروشيكالادو#مبلمانمدرن #مبلمانمنزل #مبلراحتي #مبلمانايتاليايي #مبلمانايتاليايي #مبل #مبلمانخاص #مبلاسپرت #مبلترك #مبلال #مبلچستر #مبلمانفضايباز #ميزصندليناهارخوري

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.