شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مبل كلاسيك

۲۵ بازديد

مبل كلاسيك 


  مبل كلاسيك چيست

استفاده از چوب هاي پر نقش و نگار در ساختار مبل و منبت هاي زيادي كه در قسمت هاي تاج، دسته ها و پايه ها بكار رفته است، باعث شده كه مبل كلاسيك از مبل هاي لوكس و لاكچري محسوب شده و طرفداران زيادي داشته باشد. كساني كه براي منزل خود دكوراسيون كلاسيك را انتخاب كرده و  افرادي كه در نظر داشته باشند كه محيط هاي اداري، تجاري و خدماتي خود را با حس دلنشين تركيب چوب و پارچه و چرم آغشته كنند مي توانند از مبلمان كلاسيك استفاده نمايند.

 

انواع پارچه مبل كلاسيك

براي ساخت و توليد مبل هاي كلاسيك از پارچه هاي لوكس و درجه يك از جنس مبلي كريستالي (ساتن)، مخمل، پوست اسبي و چرم استفاده مي شود.

 

مبل كلاسيك فرانسوي

مبل هاي كلاسيك فرانسوي طرحي ظريف و زيبا داشته و رنگ استفاده شده براي پارچه اين مبل ها از انواع رنگ هاي خنثي يا پاستلي است. بيشترين رنگي كه براي پارچه مبل هاي فرانسوي از آن استفاده مي شود رنگ سفيد است.

 

 

 

مبل كلاسيك تركيه

 

اولين ويژگي مبل هاي كلاسيك تركيه اي مربوط به منبت كاري هاي اين نوع مبل است. منبت كاري هاي مبل هاي ترك يا مربوط به گل و مناظر طبيعي يا حيوانات است. از ويژگي ديگر اين مبل ها استفاده از چوب و پارچه مرغوب براي ساخت آن است. همچنين جالب است بدانيد كه مبل هاي كلاسيك ترك نسبت به ساير مبل هاي كلاسيك سبك تر بوده و به راحتي قابل جا به جايي هستند.

 

مبل كلاسيك راحتي

اين نوع مبل تركيبي از مبل هاي راحتي و كلاسيك بوده و زيبايي و ظرافت مبل هاي كلاسيك و راحتي و آسودگي مبل هاي راحتي را به همراه دارد. نسبت به ساير مبل هاي كلاسيك تمام اين نوع مبل با پارچه پوشيده شده و فقط در قسمت پايه، تاج و قسمت جلويي دسته ها شما چوب مشاهده مي كنيد.

 

 

 

 

مبل كلاسيك ارزان

شما مي توانيد بهترين و باكيفيت ترين مبل هاي كلاسيك را از سايت  كالادو  با تخفيف ويژه خريداري كنيد.

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانتفروشيكالادو

#كالادو

#كالايدستدو

#كالايدستدوم

#درحدنو

#درحدنو

#امانتفروشيكالادو#مبلمانمدرن #مبلمانمنزل #مبلراحتي #مبلمانايتاليايي #مبلمانايتاليايي #مبل #مبلمانخاص #مبلاسپرت #مبلترك #مبلال #مبلچستر #مبلمانفضايباز #ميزصندليناهارخوري

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.