شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تعريف مبل چستر از منظر كالادو

۵۸ بازديد

مبل چستر 

در بين انواع مبل هاي راحتي كه در بازار عرضه مي‌شود مبل هاي چستر فيلد اخيراً طرفداران زيادي را به سمت خود جلب كرده است. افرادي كه اين نوع مبلمان را در خانه استفاده مي كنند اعتقاد دارند كه اين مبلمان راحتي و زيبايي دل پذيري را به خانه آنها برده است و اين مبلمان ظاهر بسيار شيكي دارد كه با بيشتر سليقه ها مطابقت دارد.

يكي از ويژگي هاي ظاهري جذاب اين مبل ها اين است كه سطح پشتي مبل تقريبا كوتاه است و زاويه دار و كساني كه روبه روي شما قرار دارند ديد محدودي نخواهند داشت و اين سبك پشتي مبل شما به آنها اين اجازه را مي‌دهد كه به نقاط ديگر هم ديد داشته باشند.

 

و اين مبل ها طوري طراحي شده‌اند كه با بيشتر محيط ها و فضا ها و انواع دكوري ها مي توانند تناسب داشته باشند و يك هماهنگي جذابي در محيط با حضور اين مبل ها به وجود مي آيد. يكي از دلايل محبوبيت مبل چستر فيلد هم مواردي است كه به آن اشاره كرديم و به همين خاطر است كه هنوز هم در مكان هاي خيلي لوكس براي قسمت لابي از اين مبل ها استفاده مي كنند زيرا اين حد از زيبايي هيچ وقت تكراري نمي شود و هميشه جذابيت خود را حفظ مي كند.

 

 

 

 

 

 

از جمله ويژگي هايي كه مبل چسترفيلد دارد و آنها را از ساير مبل ها متمايز مي‌كند و باعث محبوبيت بسيار زياد آن ها شده است دسته ها و پايه‌هاي اين مبل ها هستند. دسته هاي زيبايي كه اين مبل ها دارند باعث مي‌شود كه خيلي از افراد در نگاه اول جذب اين مبل ها شوند.

يكي ديگر از ويژگي هاي جذاب مبل هاي چستر فيلد اندازه و ابعاد ان است كه در اندازه هاي مختلف طراحي و توليد شده اند و افراد با توجه به نياز خود و اندازه محيطي كه مبل را براي آن خريداري مي‌كنند مي‌توانند مبل مورد نظر خود را انتخاب كنند. مثلاً اگر خانه شما متراژ بالايي دارد مي توانيد از مبل هاي چستر كه دسته هاي پهن تر و اندازه بزرگتري دارند استفاده كنيد. اگر خانه كوچكي داريد مي توانيد از مبل هاي چستر كه دسته هاي آنها ظريف‌تر كار شده است و اندازه كوچكتري دارد استفاده كنيد يعني براي هر محيط مبلي خريداري كنيد كه با اندازه آن تناسب داشته باشد.

 

 

 

 

 

اگر مي خواهيد دكوراسيون شما جلوه بيشتري داشته باشد كنار مبل هاي چستر فيلد از فرش ها هم استفاده كنيد زيرا استفاده از فرش ها در كنار اين مبل ها يك ظاهر پر زرق و برق و مجلل تري در خانه شما فراهم مي كند و بهتر است از فرش هايي كه در ابعاد بزرگي دارند و طرح و نقش زيادي دارند استفاده كنيد.

 

 

 

 

 

 

كلام آخر

اگر شخصي از شما خواست تا به يك مبل چستر فكر كنيد، احتمال خيلي قوي وجود دارد كه مشخصات ظاهري اين مبل را به ياد آوريد. به اين دليل كه هر فردي حداقل يكبار در زندگي خود اين مبل را ديده است، در تلويزيون، محيط‌هاي اداري يا حتي مطب دكترها!

مبل چستر به خوبي سزاوار اين موضوع است كه چطور شهرت افسانه‌اش زبان زد خاص و عام گشته است. لوكس بودن و زيبايي اين مبل نمايي منحصربه فرد به محيط مي‌دهد، بي دليل نيست كه زيگموند فرويد، روانشناس بزرگ سوئيسي درباره اين مبل مي‌گويد: «وقتي بيماران من بر روي صندلي چستر مي نشستند، آمادگي بيشتر براي درمان و هيپنوتيزم داشتند، انگار كه مي‌دانستند اين صندلي براي همين كار ساخته شده است!»

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

 

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانتفروشيكالادو

#كالادو

#كالايدستدو

#كالايدستدوم

#درحدنو

#درحدنو

#امانتفروشيكالادو#مبلمانمدرن #مبلمانمنزل #مبلراحتي #مبلمانايتاليايي #مبلمانايتاليايي #مبل #مبلمانخاص #مبلاسپرت #مبلترك #مبلال #مبلچستر #مبلمانفضايباز #ميزصندليناهارخوري

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.