شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اصول خريد مبلمان دست دوم

۳۷ بازديد

اصول خريد مبلمان دست دوم 


شايد وقت آن رسيده باشد كه حال و هواي داخل منزل خود تغيير دهيد. مگر قرار است كه فقط در مناسبت هاي مختلف مانند عيد نوروز به دنبال تغيير دكوراسيون داخل خانه بود. اگر شما نيز اين روزها از رنگ و روي مبلمان خود خسته شده ايد و به دنبال تغييري دل‌چسب و جذاب با هزينه اي پايين هستيد، خريد مبلمان دست دوم مي تواند يكي از گزينه هاي مطلوب براي شما باشد اما خريد مبلمان دست دوم نيز با خود دردسرهاي خاصي را به دنبال دارد و همين موضوع باعث مي شود تا كمتر خانواده اي به دنبال مبلمان دست دوم باشد. همين موضوع سبب شد تا در اين مطلب به بايدها و نبايدهاي خريد مبلمان دست دوم بپردازيم.

 

 

 

كاربري مبلمان

قبل از اينكه به دنبال مبلمان مختلف باشيد، بايد كاربري و كاربرد مبلمان مورد نياز خود را تعيين كنيد؛ به اين معنا كه اين مبلمان قرار است براي چه فضايي از منزل مورد استفاده واقع شود و افراد خانواده چه استفاده اي از آن مي توانند ببرند. به عنوان نمونه اگر به دنبال ايجاد فضاي آرام و مطلوب در اتاق نشيمن خود هستيد، مبلمان راحتي مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد. اگر در خصوص خريد مبلمان راحتي دچار ترديد هستيد، مي توانيد با مطالعه مطلب “اصول خريد مبلمان راحتي” به سؤالات و دغدغه هاي خود پاسخي مناسب دهيد. در اين ميان اگر دنبال مبلماني براي فضاي لوكس و پذيرايي منزل خود هستيد، مبلمان استيل و سلطنتي مي تواند گزينه مطلوبي براي شما باشد. از طرفي ابعاد مورد نظر براي خريد مبلمان نيز بسيار حائز اهميت است. بسيار رخ مي دهد كه افراد مبلماني را خريداري مي كنند كه براي فضاي داخل منزل آنها از نظر اندازه و تعداد آن مناسب نيست.

 

 

 

 


چگونگي خريد مبلمان دست دوم

اين روزها براي خريد مبلمان دست دوم نياز به مراجعه طاقت فرسا به سمساري فروشي ها نيست بلكه با مراجعه به وب سايت هاي آنلاين در اين حوزه مي توانيد در كمترين زمان به گزينه هاي مناسبي بر اساس بودجه مورد نظر خود دست پيدا كنيد. يكي از اين وب سايت، كالادو  است كه با مراجعه به آن مي توانيد گزينه هاي مختلفي را مورد بررسي قرار دهيد. از طرفي مراجعه به سمساري ها علاوه بر زمان‌بر بودن آن قيمت محصولات نسبت به فروشگاه هاي اينترنتي عرضه كننده مبلمان دست دوم بالاتر است كه اين موضوع باعث شده تا اين روزها مردم بيشتر به فروشگاه هاي اينترنتي مراجعه كنند. يكي ديگر از ويژگي هاي خريد مبلمان دست دوم به صورت اينترنتي اين موضوع است كه امكان مقايسه و فريبت نخوردن وجود دارد؛ جون در بيشتري سمساري ها، رويه و ظاهر مبلمان را عوض مي كنند و با ظاهري زيبا آن را به قيمت گزافي به خريداران مي فروشند؛ اين در حالي است كه از طريق فروشگاه هاي اينترنتي ظاهر و باطن مبلمان كاملاً مشخص مي شود.

در گام اول همان طور كه بيان شد بايد بر اساس نوع مبل خود را بر اساس نياز و بودجه خود انتخاب كنيد و فرايند مذاكره با فروشنده آن را آغاز كنيد.توصيه مي شود كه حتماً براي بازديد از مبلمان، به صورت حضوري به محلي كه فروشنده قرار دارد، تشريف ببريد.

 

 بررسي مبلمان

براي بررسي حضوري مبلمان دست دوم بايد به موارد زير دقت شود:

  • رنگ روكش
  • عدم پوسيدگي
  • پايه هاي مبل
  • استقامت فوم
  • جنس پارچه مبل
  • تناسب مبل با فضاي خانه
  • كلاف مبل
  • فنر هاي مبل

در پايان يكي از نكاتي كه در خريد مبلمان دست دوم بايد به آن توجه ويژه اي كرد، هزينه حمل و نقل است. با توجه به اينكه اين روزها هزينه حمل و نقل نسبت به گذشته افزايش پيدا كرده است، نياز به برنامه ريزي هاي لازم در اين حوزه وجود دارد. به عنوان نمونه ممكن است شما مبلماني را پسند كنيد كه از نظر بعد مسافت به شم دور باشد. در چنين شرايطي بايد هزينه حمل و نقل آن را مد نظر قرار دهيد تا با برنامه ريزي درست بتوانيد خريد مناسبي را انجام دهيد.

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانتفروشيكالادو

#كالادو

#كالايدستدو

#كالايدستدوم

#درحدنو

#درحدنو

#امانتفروشيكالادو#مبلمانمدرن #مبلمانمنزل #مبلراحتي #مبلمانايتاليايي #مبلمانايتاليايي #مبل #مبلمانخاص #مبلاسپرت #مبلترك #مبلال #مبلچستر #مبلمانفضايباز #ميزصندليناهارخوري

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.