یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

انتخاب رنگ مناسب مبلمان در سال جديد با كمك كالادو

۳۱ بازديد

انتخاب رنگ مناسب مبلمان در سال جديد 


اين روزها متنوع شدن و آمدن مبلمان جديد به بازار با رنگ‌هاي متفاوت و جذاب هر فردي را ترغيب به تغيير دكوراسيون خانه خود مي‌كند و دل آدمي را براي تنوع بخشيدن به خانه، با خود به دنيايي ديگر مي‌برد اما سرعت تغيير و آمدن مبلمان جديد به اندازه‌اي زياد شده كه ديگر نمي‌توان يك دست مبل را كه چند سال از آن استفاده مي‌شود، در خانه نگه داشت و اگر شما نيز فردي باشيد كه تمايل به بروز بودن فضاي خانه خود داريد، هر روزه ترغيب به تغيير دكوراسيون خانه خود مي شويد.

 

معيارهاي انتخاب رنگ

 

اينكه در سال جديد روندهاي مورد استفاده در بازارهاي جهاني در حوزه مد و مبلمان چگونه است و شهروندان كشورهاي ديگر از چه معيارهايي براي خريد مبلمان استفاده مي‌كنند، بهانه‌اي شد تا در اين مطلب به برخي از اين معيارهاي جديد زير در حوزه رنگ مبلمان بپردازيم.

 

  • هدف از انتخاب رنگ در تغيير مبلمان
  • استفاده از رنگ خاكستري در مبلمان
  • تناسب رنگ مبلمان با محيط داخلي فضاي پذيرايي
  • استفاده از رنگ صورتي در مبلمان

 

 

  

فضاي داخلي خانه

قبل از پرداختن به خريد مبلمان بر اساس معيارهاي جديد، فضاي داخلي هر خانه‌اي بايد با يك هدف خاصي طراحي شود و چيدمان و لوازم مورد استفاده در آن نيز بايد با اين هدف خريداري شود. بر اساس مطالعاتي كه در اين زمينه انجام شده است، در سال جديد فضاي داخلي منزل بايد به دنبال ايجاد يك ظاهري راحت با الهام گرفتن از طبيعت باشد. در اين موضوع، در فضاي داخلي خانه خود مي‌توانيد از مصالحي نظر چوب و پوشش‌هاي گياهي استفاده كنيد و دكوراسيون خود را با فلزات مختلفي درخشان سازيد و از همه مهمتر بر روي رنگ مبلمان خود تمركز كنيد.

 

 

 

رنگ خاكستري مبل

 

يكي از رنگ‌هاي نوين مبل‌هاي خانگي كه در سال جديد مورد توجه قرار گرفته است، رنگ خاكستري است. خاكستري يك رنگ خنثي به شمار مي‌رود كه طيف وسيعي دارد و به خوبي مي‌توان اين رنگ را براي لوازم خانگي با يكديگر تركيب كرد كه اين موضوع در ايجاد فضاي دل‌چسب و مناسب در داخل خانه بسيار مهم و حائز اهميت است. اگرچه باور عمومي نسبت به رنگ خاكستري وجود دارد كه بر اين باور است كه اين رنگ جز رنگ‌هاي خنثي و كسل كننده محسوب مي‌شود اما ظرافت و آرامشي كه رنگ خاكستري با خود به همراه دارد، مي تواند در راستاي هدف كلي در دكوراسيون داخلي كه دستيابي به محيط داخلي راحت است، مد نظر قرار گيرد.

 

 

 

تناسب رنگ ديوار با مبل

اگر تمايل داريد رنگ خاكستري مبل خود جلوه مناسبي در داخل خانه داشته باشد، بايد ديوارهاي فضاي داخلي كه مبل در آن جاي دارد، متناسب با رنگ مبل رنگ آميزي شود. به همين دليل توصيه مي‌شود كه اگر رنگ خاكستري را براي مبل خود در سال جديد انتخاب كرده‌ايد، براي ديوار منزل خود چاره‌اي بينديشيد و با تيكه بر رنگ خاكستري كه طيف‌هاي مختلفي را دارد، رنگ ديوار منزل را تغيير دهيد.

 

 

 


رنگ صورتي مبل

اگر شما به دنبال رنگي آرامش بخش، ظريف و دوستانه هستيد، يكي از انتخاب‌هاي خوب مي تواند رنگ صورتي باشد. صورتي رنگي است كه احساسات عاطفي آدمي را برانگيخته مي‌كند و كاهش پرخاشگري را به دنبال دارد. بر اساس مطالعات انجام شده در روانشناسي رنگ‌ها، افرادي كه رنگ صورتي را دوست دارند، بيشتر افرادي دوست داشتي، مهربان و سخاوتمند هستند. اگرچه در گذشته اين رنگ براي اتاق خواب بيشتر مورد استفاده واقع مي‌شد اما اين روزها زيبايي رنگ صورتي منجر شده تا در فضاي داخلي پذيرايي نيز بتوان از اين رنگ استفاده كرد. از طرفي رنگ صورتي مي تواند در كنار رنگ خاكستري جلوه زيبايي به فضاي پذيرايي و نشيمن خانه دهد.

در اين مطلب در كالادو تلاش كرديم كه به دو رنگي كه در حال حاضر مورد توجه روندهاي جهاني در سال جديد قرار گرفته است، بپردازيم. اينكه شما از چه رنگي در دكوراسيون خانه خود استفاده كنيد، مسئله اي كاملاً شخصي است اما اگر تمايل داريد فضاي پذيرايي دلنشين و آرامش بخشي را براي خود داشته باشيد، توصيه مي شود به صورت جدي به تغيير رنگ مبلمان خود فكر كنيد. در مطلب بعدي تلاش خواهيم كرد تا از ديگر رنگ هاي مورد استفاده و جذاب براي فضاي نشيمن سخن به ميان آوريم و اگر گزينه رنگ مد نظر شما صورتي و خاكستري نيست، با ما همراه شويد.

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

 

 

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانتفروشيكالادو

#كالادو

#كالايدستدو

#كالايدستدوم

#درحدنو

#درحدنو

#امانتفروشيكالادو#مبلمانمدرن #مبلمانمنزل #مبلراحتي #مبلمانايتاليايي #مبلمانايتاليايي #مبل #مبلمانخاص #مبلاسپرت #مبلترك #مبلال #مبلچستر #مبلمانفضايباز #ميزصندليناهارخوري

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.