یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

سبك مدرن در ديزاين منزل

۳۸ بازديد

سبك دكوراسيون داخلي منزل مدرن

 

 

 

بر خلاف سبك هاي دكوراسيون منزل كه تا به اينجا توضيح داده شد، سبك دكوراسيون داخلي منزل مدرن با سادگي، مخالف است. البته اين به معناي شلوغ كردن بيش از حد دكوراسيون خانه نيست اما در هر حال كمي تمايز نسبت به ديگر سبك ها، براي رسيدن به دكوراسيون مدرن نياز است.

 

 
ويژگي هاي دكوراسيون داخلي مدرن

 

رنگ

 
در اين سبك معماري، استفاده از رنگ داراي محدوديتي نيست اما بهتر است تا براي افزايش زيبايي و حس مدرنيته در منزل، از رنگ هاي تركيبي استفاده كنيد. براي انتخاب رنگ هاي تركيبي از نظر يك طراح داخلي حرفه اي كمك بگيريد. رنگ هايي مانند آبي پررنگ در كنار سفيد يا زرد در كنار مشكي باعث ساخته شدن جلوه هاي بصري بسيار خاص و زيبايي خواهند شد.

 

مبلمان

 
مبلمان چوبي درسبك هاي دكوراسيون مدرن جايگاهي ندارد. به جاي آن اغلب از مبل هاي راحتي با رنگ هاي خاص استفاده ميشود. البته در يك منزل مدرن، در بيشتر اوقات بيش از يك دست مبلمان وجود دارد. براي چيدمان آنها نيز از نظم و تقارن دوري شده و انواع مبل و صندلي را در كنار يكديگر يا روبرو هم مي‌چينند.

 

تزئينات

 
تابلو هاي فانتزي و بزرگ بر روي ديوار خانه، آينه قدي در كنار در ورودي، گچ‌بري نقش دار و غيره تماما مي تواند باعث پياده سازي دكوراسيون داخلي مدرن در منزل شما شوند. همينطور وجود گلدان هاي فانتزي، چراغ خواب، مجسمه هاي خاص و غيره نيز در اتاق هاي پذيرايي و خواب انتخاب مناسبي است.
نكته مهم: برخي از طراحان تصور ميكنند كه براي افزايش حس مدرنيته در منزل بايد از وسايل تزئيني زيادي استفاده كنند. بهتر است در اين بخش به شدت از افراط دوري كرده و تزئينات را حد معمول به كار ببريد.

 

پنجره و پرده

 
پنجره هاي خانه هاي مدرن، به جز در بعضي نواحي خاص، در اندازه هاي كوچك ساخته مي شوند و توانايي بالايي در جذب نور به داخل منزل ندارند. پرده هاي انتخابي براي قرار گرفتن روي اين پنجره ها، پتانسيل بسيار بالايي در افزايش زيبايي منزل دارند. براي بهره بردن از توان پنجره ها، در ابتدا بايد به طرح آن ها دقت كنيد.
طرح هاي جديد و فانتزيِ داراي تزئينات، انتخاب خوبي هستند. پس از آن نيز وجود رنگ هاي روشن و خاص باعث چندين برابر شدن زيبايي آنها و منزل شما خواهند شد.

 

استفاده از اشكال هندسي در سبك دكوراسيون مدرن

يكي از ايده هاي جديدي كه براي ايجاد دكوراسيون مدرن منزل و به تازگي انجام مي شود، استفاده از اشكال هندسي نامنظم در خانه است. اين اشكال مي توانند يك كفپوش ساخته شده از مربع و مستطيل و يا ديوار پوشي از ادغام طرح هاي مثلثي و دايره اي باشند. همينطور آويز هاي مثلثي شكل رنگي بر سقف خانه ديگر استفاده از اشكال هندسي است.
بايد دقت داشته باشيد كه سبك دكوراسيون داخلي منزل شما قرار نيست صرفا يك سبك خاص و مطلقا از پيش تعريف شده باشد. مي توانيد سبك مديترانه اي و مدرن يا ساحلي و كلاسيك را ادغام كرده و خانه اي متمايز بسازيد. اما اگر تصور مي كنيد كه براي انجام و پياده سازي اين ايده، مهارت لازم را نداريد حتما از يك طراح ماهر كمك بگيريد تا پس از انجام كامل كار، نياز به ايجاد تغييرات دوباره در آن نباشد.

 

 

 

 

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

http://mag.kalado.ir

 

 

 

 

 

kalado.shop@

 

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانت_فروشي_كالادو

#كالادو

#كالاي_دست_دو

#كالاي_دست_دوم

#درحد_نو

#درحدنو

#امانت_فروشي-كالادو#مبلمان_مدرن #مبلمان_منزل #مبل_راحتي #مبلمان_ايتاليايي #مبلمان_ايتاليايي #مبل #مبلمان_خاص #مبل_اسپرت #مبل_ترك #مبل_ال #مبل_چستر #مبلمان_فضاي_باز #ميز_صندلي_ناهارخوري
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.