یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

توصيه كالادو براي انتخاب لوستر

۳۸ بازديد

توصيه كالادو براي انتخاب لوستر

 

 



در خريد لوستر دست دوم اين نكات را فراموش نكنيد


مقاله اي كه امروز كالادو شما را دعوت به خواندن آن كرده است، كمكتان خواهد كرد تا در خريد لوستر دست دوم، مشكلي نداشته باشيد و به همان اندازه كه لوستر نو برايتان كارايي خواهد داشت، لوستر دست دوم كارايي داشته باشد.لوستر، يكي از مواردي است كه مي تواند به طور كلي ظاهر خانه را تغيير دهد. بسياري از افراد به تمام قسمت هاي خانه اهميت ويژه اي مي دهند اما به دليل آنكه از لوستر زيبا و مناسبي استفاده نمي كنند، هميشه حس مي كنند نقصي وجود دارد.


 
 


 

 

 


 

ظاهر محيط هم در نظر بگيريد

 


شايد فكر كنيد اين اتفاق آنقدر ساده است كه امكان ندارد هيچگاه رخ دهد اما بايد به شما بگوييم افراد زيادي هستند كه در هنگام خريد لوستر دست دوم، فقط و فقط به ظاهر لوستر توجه مي كنند و اصلا اين موضوع را در نظر نمي گيرند كه قرار است كجا از آن استفاده كنند؟آيا ظاهر محيطي كه مي خواهند لوستر را در آنجا نصب كنند، با ظاهر آن تطابق دارد؟ رنگ ها مناسب يكديگر هستند؟ مطمئن باشيد اگر بهترين و زيباترين لوستر هم خريداري كنيد، وقتي با ظاهر محيط موردنظرتان نقطه استراكي نداشته باشد، هم از نگاه شما و از نگاه ديگران بدترين لوستر محسوب مي شود.


همچنين علاوه بر دكوراسيون محيط، بايد به سقف هم توجه ويژه اي داشته باشيد. براي مثال گاهي اوقات شاهد آن هستيم كه افراد لوسترهاي بزرگ را از سقف هايي آويزان مي كنند كه به هيچ وجه شكل و شمايل زيبايي پديد نمي آيد. سقف سخت است تغيير دهيد ولي انتخاب لوستر از نظر اندازه كه كار آساني است!


 
مواظب لوسترهاي دورو باشيد!


قبول داريم كه وقتي قصد خريد لوستر دست دوم را داريد، همانند هر خريد ديگري، هيجان بالايي داريد. اما اگر اين هيجان كنترل نشود، مي تواند بسيار مشكل ساز باشد.ممكن است حتي وقتي سطحي به يك لوستر مدرن نگاه مي كنيد، فكر كنيد هيچ نقصي وجود ندارد اما هنگاميكه با دقت بيشتري آن را بررسي كنيد، چند نقص ظاهري مشاهده كنيد. خارج از بحث ظاهر، عملكرد لوستر هم بايد بررسي كنيد. البته وجود هرگونه مشكل غيرظاهري، كاملا قابل تعمير است و نبايد بخاطر آن ها از خريدتان منصرف شويد بلكه مي توانيد از فروشنده لوستر دست دوم بخواهيد در قيمتي كه ثبت كرده است، تجديد نظر كند.
يكي ديگر از آن دسته لوسترها كه آن ها را دورو خطاب مي كنيم، مربوط به لوسترهايي است كه با توضيحات و يا جزئيات واقعي همخواني ندارند! اغلب اين مورد شامل كساني مي شود كه به دنبال خريد لوستر ارزان قيمت هستند؛ البته اين چيز بدي نيست اما بايد دقت بالاتري داشت.
 
 


 
 
ارتفاع و متراژ محيط را فراموش نكنيد


اگر متراژ محيطي كه قصد خريد لوستر دست دوم براي آن را داريد كم است، نبايد لوسترهاي بزرگ را انتخاب كنيد چرا كه ظاهر جالبي تشكيل نمي دهند. يكي از مكان هايي كه افراد نسبت به ارتفاع آن بي توجه هستند، آشپزخانه است. بنابراين افرادي كه به دنبال خريد لوستر آشپزخانه هستند، نبايد اين نكته را فراموش كنند.اين مورد براي محيط هايي با متراژ زياد هم صادق است. فرض كنيد خانه شما متراژ بالايي داشته باشد؛ آنوقت اگر لوستر كوچكي خريداري كنيد، نبايد توقع نورپردازي داشته باشيد و در انتظار ظاهري متناسب و جذاب نباشيد.


 
ارتفاع يك محيط، از ديگر عوامل مهمي است كه حتما بايد در خريد لوستر دست دوم به آن توجه كنيد. اگر ارتفاع محيط زياد است، مي توانيد بنابر سلقه خود از لوسترهاي متوسط يا بزرگ استفاده كنيد. اما بايد در نظر داشته باشيد آنقدر لوستر بزرگ نباشد كه محيط را كوچك نشان دهد.
به دليل همين كوچك ديده شدن محيط، به افرادي كه قصد خريد لوستر براي يك محيط با متراژ كم را دارند توصيه مي شود تا از خريد لوسترهاي بزرگ و يا حتي متوسط خودداري كنند.بايد تا آنجا كه ممكن است از استفاده از لوستر در اين محيط ها خودداري شود اما اگر اصرار به خريد داشتيد، حتما لوستر بسيار كوچكي را انتخاب كنيد تا محيط بيش از حد كوچك نباشد.


هر نور جايي و هر لوستر مكاني دارد!
 
شما نمي توانيد هر لوستري را براي هر جايي نصب كنيد. براي مثال در اتاق خواب هايي كه فضاي كمي دارند، لوستر توصيه نمي شود چرا كه وقتي فضا كم باشد، علاوه بر نكاتي كه بالاتر شرح داديم، نور شديد و مستقيمي را ايجاد مي كند كه قطعا وقتي در اتاق هستيد يا بايد كاملا آن را خاموش كنيد يا روشن بگذاريد.بنابراين توصيه مي شود تا از آويزها و هالوژن ها در اين مكان ها مثل اتاق خواب استفاده كنيد تا بتوانيد نور را تنظيم كنيد و شدت آن در مواقع استراحت يا حضور در اتاق، اذيتتان نكند.
 
 



 

 

 

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

 

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانتفروشيكالادو

#كالادو

#كالايدستدو

#كالايدستدوم

#درحدنو

#درحدنو

#امانتفروشيكالادو#مبلمانمدرن #مبلمانمنزل #مبلراحتي #مبلمانايتاليايي #مبلمانايتاليايي #مبل #مبلمانخاص #مبلاسپرت #مبلترك #مبلال #مبلچستر #مبلمانفضايباز #ميزصندليناهارخوري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.