شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

نكات كالادو براي انتخاب پرده

۳۸ بازديد

نكات كالادو براي انتخاب پرده 


نكاتي براي خريد پرده

 

بسته به حال و هوايي كه دوست داريد در خانه شما برقرار باشد مي توانيد جنس پرده ها را از نازك تا ضخيم انتخاب كنيد. خوبي پرده ها ينازك اين است كه بخش زيادي از نور خانه را تامين و حالت رخوت و كسلي را از خانه شما دور مي كند. از طرفي پرده هاي ضخيم كاهش و افزايش دماي خانه شما را به خوبي برعهده مي گيرند و تنظيم كننده خوبي در اين مواقع هستند.

 

 

 

 

آفتاب و پنجره

هنگام انتخاب پرده براي خانه، دقت داشته باشيد كه براي همه پنجره ها از يك جنس پارچه استفاده نكنيد. پنجره اي كه در معرض تابش شديد آفتاب قرار دارد، پارچه اي ضخيم تر مي طلبد و براي پنجره هاي رو به سايه پارچه هاي نازك مناسب است.
همچنين پرده هايي كه براي پنجره ها مي خريد جنس و طرح متفاوتي با پرده هايي كه براي جداسازي اتاق ها از سالن استفاده مي كنيد، خواهد داشت. پرده هاي مخملي با رنگ هاي كلاسيك براي خانه هاي بزرگ مناسب است و پرده هاي ساده و نازك براي خانه هاي كوچك و ويلايي.

 

 

 

 

 

 

به علاوه زيبايي

اگر از طرح و نقش پرده خانه خود خسته شده ايد، لازم نيست كه دوباره اقدام به خريد پرده بكنيد، براي اينكه حالت متفاوت و زيبايي به پرده خانه خود بدهيد، مي توانيد روي پرده هايي كه قابليت دارند، انواع طرح هاي گلدوزي يا سكه و دكمه دوزي انجام بدهيد و آنها را از يكنواختي نجات دهيد و خودتان را نيز در فضايي متفاوت و زيبا قرار دهيد.

 

زمان مناسب براي نصب پرده

زمان نصب پرده در خانه چه هنگامي است؟ ممكن است به تازگي به خانه جديد خود نقل مكان كرده باشيد و يا خانه خود را رنگ آميزي كرده باشيد و يا بخواهيد خانه خود را گردگيري كنيد. در اين صورت هميشه به ياد داشته باشيد كه آخرين چيزي كه بايد به مرتب كردن و نصب كردن آن بپردازيد، پرده پنجره هاست. زيرا شستن و تميز كردن پرده زمان بر و به نسبت پرهزينه است.
پس بهتر است حواستان باشد كه حتما پرده را در آخرين مرحله از گردگيري خانه آويزان كنيد. از طرفي تا رنگ ديوارها به طور كامل خشك نشده، پرده ها را نصب نكنيد.

پرده هاي آشپزخانه نيز نبايد تا پايين پنجره برسد زيرا معمولا مقدار زيادي چربي را به خود جذب مي كند. به ويژه اگر پرده شما در قسمت بالايي هود و يا در كنار هود آشپزخانه نصب شده باشد، حتما بايد پرده را بافاصله از قسمت انتهايي پنجره نصب كنيد.

 

 

 

 

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

 

 

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #كاركرده #امانتفروشيكالادو

#كالادو

#كالايدستدو

#كالايدستدوم

#درحدنو

#درحدنو

#امانتفروشيكالادو#مبلمانمدرن #مبلمانمنزل #مبلراحتي #مبلمانايتاليايي #مبلمانايتاليايي #مبل #مبلمانخاص #مبلاسپرت #مبلترك #مبلال #مبلچستر #مبلمانفضايباز #ميزصندليناهارخوري

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.